Методична робота – один із домінуючих чинників, які прискорюють формування педагогічного досвіду й підвищують якість освіти. Методична робота в школі являє собою цілісну систему заходів, спрямованих на всебічне підвищення професійної майстерності вчителів, на збагачення й розвиток творчого потенціалу колективу в цілому, на досягнення оптимальних результатів навчання й виховання.

Головним органом управління науково-методичною роботою в школі є методична рада, зміст діяльності якої спрямований на визначення, відбір і розробку різних варіантів змісту освіти в школі, технологій, форм і методів навчально-виховного процесу, його методичного забезпечення, впровадження інноваційного педагогічного досвіду.

Основними завданнями методичної роботи школи є:

  • розвиток учительської творчості;
  • формування інтересу до сучасних наукових ідей, дослідницької роботи;
  • покращення методичної підготовки кадрів;покращення методичної підготовки кадрів;покращення методичної підготовки кадрів;покращення методичної підготовки кадрів;
  • вивчення стилю роботи вчителя;
  • апробація й упровадження освітніх технологій, нових курсів, програм.

Домінуючою формою методичної роботи в школі є методичні спільноти вчителів. Робота спільнот планується залежно від конкретних потреб школи, інтересів, здібностей вчителів, враховуючи моніторингові дослідження навчальних досягнень учнів.

На засіданнях методичних спільнот вчителів:

  • вивчаються навчальні програми, посібники, підручники, інструкції та методичні листи Міністерства освіти і науки України;
  • розглядаються норма­тивно-правові документи щодо організації навчально-виховного процесу;
  • заслуховуються і обговорюються доповіді з актуальних питань навчання і виховання, доповіді вчителів, які пройшли курсову перепідготовку;
  • розглядаються новинки психолого-педагогічної та методичної літератури;
  • проводиться ознайомлення з досвідом колег;
  • аналізуються уроки, заходи, предметні олімпіади, якість знань, умінь та навичок учнів;
  • затверджуються тексти завдань олімпіад;
  • планується і аналізується робота з обдарованими дітьми.

Згідно з річним планом у школі прово­дяться предметні тижні, шкільні олімпіади, які спри­яють розвитку творчої активності вчителів та учнів.