- Діти навчаються разом у звичайній школі.
- Поліпшується моторний, мовний, соціальний, емоційний розвиток дитини.
- Діти отримують можливість жити разом з батьками.
- Оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально.
- Навчання проводиться з орієнтацією на здібності та інтереси дітей.
- У дітей є можливість для налагодження дружніх стосунків з ровесниками.
- Діти з особливими потребами отримують ефективну освіту, щоб жити повноцінним життям.
- вчаться природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей;
- вчаться налагоджувати й підтримувати дружні стосунки з людьми, які відрізняються від них;
- вчаться співробітництву;
- вчаться поводитися нестандартним чином, бути винахідливими, а також співчувати іншим.
- Батьки отримують інформацію про типовий і атиповий розвиток дітей.
- Родини одержують підтримку з боку інших батьків.
- Батьки беруть активну участь у визначенні навчальних цілей і завдань для дітей.
- Всі батьки стають частиною шкільної спільноти.
- Вчителі інклюзивних класів краще розуміють індивідуальні особливості учнів.
- Вчителі оволодівають різноманітними педагогічними методиками, що допомагає їм ефективно сприяти розвиткові дітей з урахуванням їхньої індивідуальності.
- Спеціалісти (медики, педагоги спеціального профілю, інші фахівці) навчаються працювати в команді.
- 1 клас – 1 учень; 2-Б клас – 1 учень; 3 клас – 1 учень; 4-Б класі – 1 учень, 5-А клас – 1 учень, 8-Б -1 учень, 9-Б клас – 1 учень, 11 клас – 1 учень.
- для дітей з особливими освітніми потребами у школі постійно створюються необхідні умови:
- забезпечення необхідними навчально-методичними посібниками, наочно-дидактичними засобами навчання;
- наявність кабінету практичного психолога для проведення психокорекційних занять, кімната психологічного розвантаження;
- забезпечення педагогічними кадрами: асистенти вчителя, практичний психолог, учитель-логопед.
-
документ, що посвідчує особу батьків (одного з батьків) або законних представників ;
-
свідоцтво про народження дитини ;
-
індивідуальна програма реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності) ;
-
форма первинної облікової документації № 112/0 “Історія розвитку дитини”, затвердженої МОЗ (амбулаторна карта або витяг з неї);
-
довідка від психіатра (у разі потреби).
-
психолого-педагогічна характеристика дитини, яка містить дані про динаміку та якість засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником закладу освіти;
-
результати навчальних досягнень (для дітей, які здобувають загальну середню освіту):
-
зошити з рідної мови, математики, малюнки, інші творчі роботи дитини.
-
попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки;
-
документи щодо додаткових обстежень дитини;
-
висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого педагогічної допомоги із зазначенням динаміки розвитку дитини згідно з індивідуальною програмою розвитку.