Атестація педагогічних працівників проводиться згідно Наказу МОНУ  від 09.09.2022 р. № 805 “Положення про атестацію педагогічних працівників”.

      Атестація педагогічних працівників — це система заходів, спрямована на всебічне комплексне оцінювання їх педагогічної діяльності, за якою визначаються відповідність педагогічного працівника займаній посаді, рівень його кваліфікації, присвоюється кваліфікаційна категорія, педагогічне звання.

      Метою атестації є стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників, росту їх професійної майстерності, розвитку творчої ініціативи, підвищення престижу й авторитету, забезпечення ефективності навчально-виховного процесу.

      Основними принципами атестації є відкритість та колегіальність, гуманне та доброзичливе ставлення до педагогічного працівника, повнота, об’єктивність та системність оцінювання його педагогічної діяльності.

      Атестація педагогічних працівників навчальних та інших закладів є обов’язковою.

Протягом навчального року систематично проводяться засідання атестаційних комісій, де розглядаються такі питання:

– прийом заяв від педпрацівників на проходження чергової та позачергової атестації;

– ознайомлення педпрацівників з Типовим положенням щодо атестації педагогічних працівників школи на відповідні кваліфікаційні категорії;

– співбесіди з педпрацівниками щодо складання індивідуальних планів з підготовки й проходження атестації ;

– вивчення системи роботи вчителів , які атестуються (анкетування, відкриті уроки, позакласні заходи , участь у районних семінарах , конкурсах , турнірах , педярмарках тощо);

– оцінка діяльності педагогів адміністрацією , педагогічною радою , методичними об’єднаннями , колегами по роботі , учнями , батьками);

– поточні питання під час підготовки та проведення атестації.

Значна увага адміністрації школи та вчителів приділяється формуванню на уроках з усіх базових дисциплін ключових компетентностей , таких як: «вміння вчитися» ,мовленнєва , компетентність з використання ІКТ , здоров’язберігаюча та соціальна компетентність.