ГРАФІК РОБОТИ

соціального педагога

Шоми Антоніни Анатоліївни

на 2024/2025 навчальний рік

Дні роботиЗ якого часуДо якого часу
Понеділок08.0016.30
Вівторок08.0016.30
Середа08.0016.30
Четвер08.00 16.30
П’ятниця08.0016.00

Обідня перерва – 12.00-12:30

Тел. 097-696-00-87 (Шома А.А.)

ТЕЛЕФОНИ ДОВІРИ

Національна дитяча гаряча лінія  0 800 500 225

Короткий номер для дзвінків з мобільного  – 722

 Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства, торгівлі людьми та ґендерної дискримінації – 0 800 500 335,  короткий номер для дзвінків з мобільного  386

Національна «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» з питань запобігання насильству (консультації юриста, психолога, соціального педагога): 0-800-500-335 та 116-123 (безкоштовно з міських телефонів), 386  для абонентів Київстар, Водафон

Національна поліція України – 102

Соціальний педагог – 097-696-00-87

Практичний психолог – 098- 093-28-56

Зроби крок – зателефонуй ! Тут тебе почують і підтримають!

СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ:

– здійснює соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей з метою попередження безпритульності, бездоглядності та випадків усіх форм домашнього насильства над дітьми;
– бере участь у виховній роботі з питань профілактики появи негативних форм поведінки у неповнолітніх (паління, алкоголізму, наркоманії; дитячої злочинності тощо), пропаганди здорового способу життя, статевого виховання молоді;
– допомагає виявленню творчих нахилів, розкриттю здібностей дітей та підлітків, сприяє участі учнів у суспільно-корисній, волонтерській діяльності;
– проводить просвітницьку роботу з батьками або особами, що їх замінюють (індивідуальні бесіди, виступи на батьківських зборах);
– є посередником між школою, сім’єю, державними установами по захисту прав дітей та громадськістю; бере участь в організації їх взаємодії з метою створення умов для нормального розвитку дітей і підлітків.

ФУНКЦІЇ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА:

1. Прогностична: прогнозування посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації.
2. Консультативна: рекомендації учням, батькам, вчителям, молодіжним об’єднанням з питань розв’язання конфліктів та проблемних ситуацій.

3. Захисна: захист прав дітей, представлення їх інтересів в різноманітних інстанціях
4. Профілактична: запобігання негативним проявам в учнівському середовищі, пропаганда ЗСЖ.
5. Соціально-перетворювальна: соціально-педагогічний захист соціально незахищених категорій дітей, сприяння професійному самовизначенню.

6. Організаційна: координація взаємодії всіх суб’єктів виховання, сприяння участі дітей у науковій, технічній, художній творчості.

ПИТАННЯ, ЗА ЯКИМИ МОЖНА ЗВЕРТАТИСЯ ДО СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА:

— формування гуманних відносин між учнями та педагогами;
— охорона і захист прав та інтересів дітей;
— вивчення особливостей особистості учня, соціальної ситуації розвитку та умов життєдіяльності;
— вияв інтересів та потреб, проблем і труднощів дітей та підлітків;
— створення атмосфери психологічного комфорту для учнів у навчальній та позанавчальній діяльності;
— організація та координація різних видів позанавчальної діяльності дітей і підлітків;
— попередження конфліктів в учнівських колективах;
— допомога у професійному самовизначенні;
— орієнтація учнів на здоровий спосіб життя;
— профілактика правопорушень серед неповнолітніх, робота з учнями “групи ризику”;
— взаємодія з педагогами, психологами, батьками або опікунами для надання допомоги учням.