Інформування батьків, інших законних представників учнів про можливості інклюзивно-ресурсних центрів здійснювати проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини та забезпечувати її системний кваліфікований супровід

Наказ  відділу  освіти  Бучанської  міської  ради №260 від 19.08.2024 р. “Про організацію інклюзивного навчання у 2024/2025 навчальному році в закладах освіти Бучанської  міської територіальної  громади”

Постанова Кабінету  Міністрів  від 23.04.2020 № 585 “Про встановлення тривалості здобуття повної загальної  середньої освіти особами з особливими освітніми  потребами у закладах загальної середньої освіти”

Наказ МОН України  від 16.10.2018  № 1109  “Про деякі питання документів про загальну середню освіту”

ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ  (методичні рекомендації)

РЕКОМЕНДАЦІЇ Безпечне освітнє середовище: надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації  (Лист УІРО від_22.06_2023 р. №172  ДУ “Український інститут розвитку освіти”)

НАЦІОНАЛЬНА СТРАТЕГІЯ  розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року

Постанова  Кабінету  Міністрів  від 15.09.2021 № 957 “Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти”

Лист МОН України  від 03.09.2024  №6/679-24 «Про організацію освітнього процесу осіб з особливими освітніми потребами у 2024/2025 навчальному році»  (Рекомендації щодо організації освітнього процесу осіб з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році)

Наказ МОН України  від 08.06.2018  № 609  «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої  та дошкільної освіти»

PDF Embedder requires a url attribute PDF Embedder requires a url attribute

Нормативно-правова база з питань інклюзивної освіти

ЗАКОНИ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

НАКАЗИ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ЛИСТИ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

  • Лист Міністерства освіти і науки України від 29.12.2021 № 1/23101-21 «Про методичні рекомендації для фахівців інклюзивно-ресурсних центрів та педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти щодо встановлення категорій (типів) особливих освітніх потреб (труднощів) та визначення рівня підтримки в освітньому процесі»
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 15.06.2022 № 1/6435-22 «Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами»
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 19.08.2022 № 1/9540-22 «Щодо асистента учня (дитини) в закладах освіти»
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 06.09.2022 № 1/10258-22 «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році»
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 27.09.2022 № 4/2703-22 «Про створення ресурсних кімнат»
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 29.09.2022 № 1/11471-22 «Про роботу асистентів учителів»