Завдання для дистанційного навчання
Завдання 18.01.2021-22.01.2021 Зелений тиждень
Завдання 25.05.2020-29.05.2020 Зелений тиждень
Завдання 18.05.2020-22.05.2020 Жовтий тиждень
Завдання_12.05.2020-15.05.2020_Зелений_тиждень
Завдання_04.05.2020-08.05.2020_Жовтий_тиждень
Завдання_27.04.2020-30.04.2020_Зелений_тиждень_
Завдання 21.04.2020-24.04.2020 Жовтий тиждень
Завдання 13.04.2020-17.04.2020 Зелений тиждень
Завдання 06.04.2020-10.04.2020 Жовтий тиждень
Завдання 30.03.2020-03.04.2020 Зелений тиждень
Завдання 12.03.2020-20.03.2020 Жовтий тиждень
Про затвердження Положення про дистанційне навчання
Добірка безкоштовних освітніх платформ для школярів, учителів, батьків:
Ресурси для електронного навчання.
- 1 клас – bit.ly/USO1class
- 2 клас – bit.ly/USO2class
- 3 клас – bit.ly/USO3class
- 4 клас – bit.ly/USO4class
- 5 клас – bit.ly/USO5class
- 6 клас – bit.ly/USO6class
- 7 клас – bit.ly/USO7class
- 8 клас – bit.ly/USO8class
- 9 клас – bit.ly/USO9class
- 10 клас – bit.ly/USO10class
- 11 клас – bit.ly/USO11class
КОРИСНО ДЛЯ УЧНІВ 11 КЛАСУ :
50 посилань для підготовки до ЗНО
Он-лайн уроки підготовки до ЗНО з української мови та літератури.
Віртуальний репетитор до ЗНО : розв’язуємо рівняння.
КОРИСНО ДЛЯ УЧНІВ 1-11 КЛАСІВ:
Навчальний он-лайн курс з інформатики для 7-х класів.
Таблиця множення у пісні за 5 хвилин.
Множення чисел, що закінчуються нулями.
Готові презентації з української літератури.
Домашні завдання з фізичної культури.
Відеоуроки кафедри медико-біологічних дисциплін.
Безкоштовний доступ до програми інтерактивного навчання mozaBook.
Програма відеоуроків, що транслює Верховна рада сумісно із МОН.
Розвиток дитини. Корисні посилання.
10 сайтів для школярів, які пояснюють уроки.
Безкоштовні відеоуроки з математики для учнів 4-11 класів.
Відеоуроки для 9, 10 і 11 класів (РОЗКЛАД)
Нагадуємо, що “Школаonline” (відеоуроки для старшокласників, 9-й, 10-й, 11-й клас) можете переглядати на YouTube каналі «ДніпроТВ» за посиланням https://bit.ly/2IUzyVs
Розклад відеоуроків для старшокласників розміщено на офіційній вебсторінці департаменту https://bit.ly/3d9mCsP
Відеоуроки для 5, 6, 7 та 8-х класів (РОЗКЛАД)
Відеоуроки для 5-х, 6-х, 7-х та 8–х класів розпочнуться у п’ятницю, 25 березня 2020р. на YouTube каналі 34 каналу за посиланням https://bit.ly/2y3uhsl
Джерело: Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради сторінка у Фейсбуці: https://www.facebook.com/humanipolicy/posts/1065739000470886
Відеоуроки для 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 та 9, 10 і 11 класів (РОЗКЛАД) (ОНОВЛЕНО)
Відеоуроки для 3-х та 4-х класів (РОЗКЛАД)
У понеділок, 23 березня 2020р. розпочалась трансляція відеоуроків на 11 каналі для учнів 3-х та 4-х класів. Також онлайн на YouTube каналі: https://bit.ly/2QC9cfj
Трансляція уроків здійснюватиметься з 23.03.2020 (у будні дні) о 10.30, повторення – о 16.50.
Відеоуроки для 2 класу НУШ
https://www.youtube.com/channel/UC5p5EUYMbIzj5_IAcPP2EIg/featured
Одним з пріоритетних напрямів програми модернізації загальноосвітньої і вищої школи визнане дистанційне навчання. В 2000 році прийнята Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні (затверджено Постановою МОН України В.Г.Кременем 20 грудня 2000р.), створені Українська Система Дистанційного Навчання — UDL System та Український центр дистанційної освіти (УЦДО), центри та лабораторії на базі вищих навчальних закладів. Дистанційна форма навчання успішно використовується у вищій освіті, при професійній підготовці та перепідготовці кадрів, підвищення та удосконалення професійного рівня спеціалістів, для самоосвіти. На рівні загальноосвітніх навчальних закладів дистанційна форма навчання — справа нова. Впровадження елементів дистанційної форми навчання в школі є необхідною умовою для досягнення сучасного рівня якості освіти.
В чому полягає суть дистанційного навчання, історія його виникнення, методологічні особливості, як воно впроваджується в школі на сучасному етапі – саме цим питанням і присвячена стаття.
Дистанційне навчання (ДН) – це одна із форм організації навчального процесу, при якому усі або частина занять здійснюється з використанням сучасних інформаційних і телекомунікаційних технологій при територіальній віддаленості викладача й учнів.
Дистанційне навчання в школі відкриває можливість вивести на новий рівень до профільну і профільну підготовку учнів, дозволить забезпечити гнучкість та багатоваріантність у навчанні, сприятиме більш повному розкриттю потенціалу учнів, через фактично необмежену кількість дистанційних навчальних курсів. Саме дистанційна форма навчання відкриває можливості для учнів, які пропускають школу з поважних причин (змагання, конкурси, або хвороба та інше ) та особливо для тих, хто за станом здоров’я навчається індивідуально, якісно задовольнити власні потреби в здобутті освіти.
Історія дистанційного навчання
Дистанційне навчання має свою, майже 200-річну історію. В 1836 р. в Університеті Лондона було вперше запроваджене кореспондентське навчання. Навчальні матеріали подавалися від навчального закладу до студента (та у зворотному напрямку) лише в письмовій формі та пересилалося поштою. Ця форма навчання була поступово запроваджено іншими університетами, в 1892 р. в університеті Чикаго, в 1911 р. в університеті Квінсленда. В СРСР з 20-их років ХХ ст. впроваджено, як різновид кореспондентського навчання, — заочне навчання.
З розвитком радіо та телебачення у кінці 1960-х на початку 1970-х років на Заході відбулися зміни в заочному навчанні, коли, крім кореспондентського подання матеріалу, у навчальному процесі стали використовуватися радіо- і телепередачі, очні зустрічі студентів з викладачами. На зміну старому терміну почали застосовувати новий, який більше відповідав формі навчання, — «дистанційне навчання».
Переваги дистанційного навчання:
— можливість не виходячи з дому приймати участь у інтелектуальних змаганнях, вчитись вирішувати задачі підвищеної складності, перевіряти свої знання, здобувати перемоги та додаткові можливості вступу до вищих навчальних закладі;
— гнучкість – можливість викладення матеріалу курсу з урахуванням підготовки, здібностей студентів. Це досягається створенням альтернативних сайтів для одержання більш детальної або додаткової інформації з незрозумілих тем, а також низки питань –підказок тощо;
— актуальність – можливість упровадження новітніх педагогічних, психологічних, методичних розробок;
— зручність – можливість навчання у зручний час, у певному місці, відсутність обмежень у часі для засвоєння матеріалу;
— модульність – розбиття матеріалу на окремі функціонально завершені теми, які вивчаються у міру засвоєння і відповідають здібностям окремого учня або групи загалом;
— економічна ефективність – метод навчання дешевший, ніж традиційні, завдяки ефективному використанню навчальних приміщень, полегшеному коригуванню електронних навчальних матеріалів та мультидоступу до них;
— можливість одночасного використання великого обсягу навчальної інформації будь-якою кількістю учнів;
— інтерактивність – активне спілкування між учнями групи і учителем, що значно посилює мотивацію до навчання, поліпшує засвоєння матеріалу;
— більші можливості контролю якості навчання, які передбачають проведення дискусій, чатів, використання самоконтролю, відсутність психологічних бар’єрів;
— відсутність географічних кордонів для здобуття освіти.
Необхідні умови для дистанційного навчання:
— Доступ до комп’ютера.
— Вихід до мережі Internet.
— Бажання навчатися і вміння працювати самостійно. Це дуже важливо, тому що саме від цих двох рис залежить ефективність всього навчального процесу.
Види забезпечення дистанційного навчання:
Методичне — методики, рекомендації з технології дистанційного навчання з урахуванням дидактичних і психологічних аспектів.
Програмне — системні програми, комп’ютерні навчальні програми.
Технічне — персональні ЕОМ для організації сервера, персональні і мережеві комп’ютери.
Інформаційне — конспекти лекцій, підручники, та інші методичні матеріали на паперових і магнітних носіях, довідники, різноманітні бази даних з методичних матеріалів.
Організаційне — нормативні документи держави та організацій, визначальні структури організацій, що ведуть дистанційне навчання, міжнародні зв’язки.
Технології дистанційного навчання
20 грудня 2000 року Постановою МОН України була прийнята Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні. В концепції визначено, що «Дистанційна освіта — це форма навчання, рівноцінна з очною, вечірньою, заочною та екстернатом, що реалізується, в основному, за технологіями дистанційного навчання.»
До складу технологій ДН входять педагогічні та інформаційні технології.
«Педагогічні технології дистанційного навчання — це технології опосередкованого активного спілкування викладачів зі студентами з використанням телекомунікаційного зв’язку та методології індивідуальної роботи студентів з структурованим навчальним матеріалом, представленим у електронному вигляді.
Інформаційні технології дистанційного навчання — це технології створення, передачі і збереження навчальних матеріалів, організації і супроводу навчального процесу дистанційного навчання за допомогою телекомунікаційного зв’язку.»