Завдання для дистанційного навчання

Завдання 25.05.2020-29.05.2020 Зелений тиждень

Завдання 18.05.2020-22.05.2020 Жовтий тиждень

Завдання_12.05.2020-15.05.2020_Зелений_тиждень

Завдання_04.05.2020-08.05.2020_Жовтий_тиждень

Завдання_27.04.2020-30.04.2020_Зелений_тиждень_

Завдання 21.04.2020-24.04.2020 Жовтий тиждень

Завдання 13.04.2020-17.04.2020 Зелений тиждень

Завдання 06.04.2020-10.04.2020 Жовтий тиждень

Завдання 30.03.2020-03.04.2020 Зелений тиждень

Завдання 12.03.2020-20.03.2020 Жовтий тиждень

Про затвердження Положення про дистанційне навчання

Добірка безкоштовних освітніх платформ для школярів, учителів, батьків:

Ресурси для електронного навчання.

ВСЕУКРАЇНСЬКА ШКОЛА ОНЛАЙН – ТЕПЕР ДЛЯ ВСІХ КЛАСІВ
З вівторка, 28 квітня, Всеукраїнська школа онлайн розпочала трансляцію уроків для учнів усіх класів. Абсолютно всі заняття можна переглянути у будь-який час на YouTube МОН.
Уроки для 5-11 класів транслюються у ПН-ПТ з 10:00, а для 1-4 класів – з 9:00 у ВТ та ЧТ.
Нагадуємо, що ви можете одразу перейти на потрібний вам список відтворення – для вашої зручності всі уроки розсортовані за класами:
Уся інформація про Всеукраїнську школу онлайн збирається та оновлюється за посиланням: bit.ly/2XT6BlA.

Безкоштовний сервіс, що має необхідний функціонал для комунікацій з учнями, для потановки завдань та організації тестування.

КОРИСНО ДЛЯ УЧНІВ 11 КЛАСУ :

50 посилань для підготовки до ЗНО

Он-лайн уроки підготовки до ЗНО з української мови та літератури.

Корисні завдання для підготовки до ЗНО 2020 від учителя української мови та літератури Олесі Калинич.

Віртуальний репетитор до ЗНО : розв’язуємо рівняння.

КОРИСНО ДЛЯ УЧНІВ 1-11 КЛАСІВ:

Навчальний он-лайн курс з інформатики для 7-х класів.

Хімічні властивості основ.

Таблиця множення у пісні за 5 хвилин.

Множення чисел, що закінчуються нулями.

Готові презентації з української літератури.

Домашні завдання з фізичної культури.

Відеоуроки кафедри медико-біологічних дисциплін.

Безкоштовний доступ до програми інтерактивного навчання mozaBook.

Готові шкільні презентації.

Програма відеоуроків, що транслює Верховна рада сумісно із МОН.

Розвиток дитини. Корисні посилання.

Шкільна інформатика.

10 сайтів для школярів, які пояснюють уроки.

Безкоштовні відеоуроки з математики для учнів 4-11 класів.

5-klas-scaled-e1585740798765

6-klas-2048x1233

7-klas-2048x1285

8-klas-2048x1285

9-klas-2048x1285

10-klas-2048x1310

11-klas-2048x1274

 

Відеоуроки для 9, 10 і 11 класів (РОЗКЛАД)

Нагадуємо, що “Школаonline” (відеоуроки для старшокласників, 9-й, 10-й, 11-й клас) можете переглядати на YouTube каналі «ДніпроТВ» за посиланням https://bit.ly/2IUzyVs
Розклад відеоуроків для старшокласників розміщено на офіційній вебсторінці департаменту https://bit.ly/3d9mCsP

 

Відеоуроки для 5, 6, 7 та 8-х класів (РОЗКЛАД)

Відеоуроки для 5-х, 6-х, 7-х та 8–х класів розпочнуться у п’ятницю, 25 березня 2020р. на YouTube каналі 34 каналу за посиланням https://bit.ly/2y3uhsl

ДжерелоДепартамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради сторінка у Фейсбуці: https://www.facebook.com/humanipolicy/posts/1065739000470886

 

Відеоуроки для 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 та 9, 10 і 11 класів (РОЗКЛАД) (ОНОВЛЕНО)

Відеоуроки для 3-х та 4-х класів (РОЗКЛАД)

У понеділок, 23 березня 2020р. розпочалась трансляція відеоуроків на 11 каналі для учнів 3-х та 4-х класів. Також онлайн на YouTube каналі: https://bit.ly/2QC9cfj
Трансляція уроків здійснюватиметься з 23.03.2020 (у будні дні) о 10.30, повторення – о 16.50.

Відеоуроки для 2 класу НУШ

https://www.youtube.com/channel/UC5p5EUYMbIzj5_IAcPP2EIg/featured

Одним з пріоритетних напрямів програми модернізації загальноосвітньої і вищої школи визнане дистанційне навчання. В 2000 році прийнята Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні (затверджено Постановою МОН України В.Г.Кременем 20 грудня 2000р.), створені Українська Система Дистанційного Навчання — UDL System та Український центр дистанційної освіти (УЦДО), центри та лабораторії на базі вищих навчальних закладів. Дистанційна форма навчання успішно використовується у вищій освіті, при професійній підготовці та перепідготовці кадрів, підвищення та удосконалення професійного рівня спеціалістів, для самоосвіти. На рівні загальноосвітніх навчальних закладів дистанційна форма навчання — справа нова. Впровадження елементів дистанційної форми навчання в школі є необхідною умовою для досягнення сучасного рівня якості освіти.

В чому полягає суть дистанційного навчання, історія його виникнення, методологічні особливості, як воно впроваджується в школі на сучасному етапі – саме цим питанням і присвячена стаття.
Дистанційне навчання (ДН) – це одна із форм організації навчального процесу, при якому усі або частина занять здійснюється з використанням сучасних інформаційних і телекомунікаційних технологій при територіальній віддаленості викладача й учнів.

Дистанційне навчання в школі відкриває можливість вивести на новий рівень до профільну і профільну підготовку учнів, дозволить забезпечити гнучкість та багатоваріантність у навчанні, сприятиме більш повному розкриттю потенціалу учнів, через фактично необмежену кількість дистанційних навчальних курсів. Саме дистанційна форма навчання відкриває можливості для учнів, які пропускають школу з поважних причин (змагання, конкурси, або хвороба та інше ) та особливо для тих, хто за станом здоров’я навчається індивідуально, якісно задовольнити власні потреби в здобутті освіти.

Історія дистанційного навчання

Дистанційне навчання має свою, майже 200-річну історію. В 1836 р. в Університеті Лондона було вперше запроваджене кореспондентське навчання. Навчальні матеріали подавалися від навчального закладу до студента (та у зворотному напрямку) лише в письмовій формі та пересилалося поштою. Ця форма навчання була поступово запроваджено іншими університетами, в 1892 р. в університеті Чикаго, в 1911 р. в університеті Квінсленда. В СРСР з 20-их років ХХ ст. впроваджено, як різновид кореспондентського навчання, — заочне навчання.

/Files/images/дистанц11.JPG

З розвитком радіо та телебачення у кінці 1960-х на початку 1970-х років на Заході відбулися зміни в заочному навчанні, коли, крім кореспондентського подання матеріалу, у навчальному процесі стали використовуватися радіо- і телепередачі, очні зустрічі студентів з викладачами. На зміну старому терміну почали застосовувати новий, який більше відповідав формі навчання, — «дистанційне навчання».

Переваги дистанційного навчання:

— можливість не виходячи з дому приймати участь у інтелектуальних змаганнях, вчитись вирішувати задачі підвищеної складності, перевіряти свої знання, здобувати перемоги та додаткові можливості вступу до вищих навчальних закладі;
— гнучкість – можливість викладення матеріалу курсу з урахуванням підготовки, здібностей студентів. Це досягається створенням альтернативних сайтів для одержання більш детальної або додаткової інформації з незрозумілих тем, а також низки питань –підказок тощо;
— актуальність – можливість упровадження новітніх педагогічних, психологічних, методичних розробок;
— зручність – можливість навчання у зручний час, у певному місці, відсутність обмежень у часі для засвоєння матеріалу;
— модульність – розбиття матеріалу на окремі функціонально завершені теми, які вивчаються у міру засвоєння і відповідають здібностям окремого учня або групи загалом;
— економічна ефективність – метод навчання дешевший, ніж традиційні, завдяки ефективному використанню навчальних приміщень, полегшеному коригуванню електронних навчальних матеріалів та мультидоступу до них;
— можливість одночасного використання великого обсягу навчальної інформації будь-якою кількістю учнів;
— інтерактивність – активне спілкування між учнями групи і учителем, що значно посилює мотивацію до навчання, поліпшує засвоєння матеріалу;
— більші можливості контролю якості навчання, які передбачають проведення дискусій, чатів, використання самоконтролю, відсутність психологічних бар’єрів;
— відсутність географічних кордонів для здобуття освіти.

Необхідні умови для дистанційного навчання:

— Доступ до комп’ютера.
— Вихід до мережі Internet.
— Бажання навчатися і вміння працювати самостійно. Це дуже важливо, тому що саме від цих двох рис залежить ефективність всього навчального процесу.

Види забезпечення дистанційного навчання:

Методичне — методики, рекомендації з технології дистанційного навчання з урахуванням дидактичних і психологічних аспектів.
Програмне — системні програми, комп’ютерні навчальні програми.
Технічне — персональні ЕОМ для організації сервера, персональні і мережеві комп’ютери.
Інформаційне — конспекти лекцій, підручники, та інші методичні матеріали на паперових і магнітних носіях, довідники, різноманітні бази даних з методичних матеріалів.
Організаційне — нормативні документи держави та організацій, визначальні структури організацій, що ведуть дистанційне навчання, міжнародні зв’язки.

Технології дистанційного навчання

20 грудня 2000 року Постановою МОН України була прийнята Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні. В концепції визначено, що «Дистанційна освіта — це форма навчання, рівноцінна з очною, вечірньою, заочною та екстернатом, що реалізується, в основному, за технологіями дистанційного навчання.»

До складу технологій ДН входять педагогічні та інформаційні технології.

«Педагогічні технології дистанційного навчання — це технології опосередкованого активного спілкування викладачів зі студентами з використанням телекомунікаційного зв’язку та методології індивідуальної роботи студентів з структурованим навчальним матеріалом, представленим у електронному вигляді.

Інформаційні технології дистанційного навчання — це технології створення, передачі і збереження навчальних матеріалів, організації і супроводу навчального процесу дистанційного навчання за допомогою телекомунікаційного зв’язку.»

/Files/images/дитан3.JPG